Discounts

Early bird booking

Discount for booking requests sent 5 months or more before departure.

5%

About this converted van

Berth

Berth 1
Drop down bed
135 cm x 170 cm

Located in the front of the vehicle, in the centre. It is detachable to make space during the day while offering optimum comfort.

Berth 2
Tranverse fixed bed
150 cm x 190 cm

Located in the rear of the vehicle taking up its full width, it allows for a bigger living area and a bigger bed.

Equipment

Cleaning Supplies Sponge, washing up liquid, cassette liquid
Inside shower
Built-in toilet
Refrigerator Freezer

Technical specs

Model : Weinsberg

Registration date: 2020

Revenue Weight 2,500.0 kg

Number of seats: 4

Number of berth: 4

Number of seatbelts: 4

Length: 6.0 m

Clean water : 100.0 litres

Height: 2.8 m

Waste water : 100.0 litres

Width: 2.0 m

Fuel: Diesel

Additive: Ad Blue

Gearbox: Manual

Kilometres: Unknown

Tank capacity : not specified

Consumption: From 10 to 12 l / 100km

Owner's Conditions

Security deposit (managed by the owner) €900.00

Payment method for the security deposit: Cash

Extra km: ---

No smoking vehicle

Insurance Conditions

  • 24 years old or more
  • Category B licence for 2 years or more
  • Must be at least 24 years old (a copy of your passport must be added to your profile)
  • Must have held a valid category B driving licence for at least 2 years (a copy of both sides of your driving licence must be added to your profile)

Cancellation terms

In the event of a cancellation, the reimbursement terms vary depending on the date on which the booking was cancelled.

The booking is confirmed

If the cancellation is 30 days or more before departure, you will be reimbursed 70% of the rental cost (insurance and service fees excluded).

30 days before departure

If less than 30 days before departure, no reimbursement will be possible, the total amount of the transaction is due.

Departure

Flexible cancellation due to COVID-19

If you can no longer travel because of COVID-19, you can avail of adapted cancellation terms. This will allow you to postpone your trip free of charge.
The owner's remuneration will be refunded within 10 days after your cancellation. You will be able to use the remaining balance on your next booking, for the vehicle of your choice.

Find Out More

Renters reviews

8 reviews
5 stars
7
4 stars
1
3 stars
0
2 stars
0
1 star
0

April 2021
La verdad es que fue una gran experiencia la vivida esta Semana Santa con esta pedazo de furgoneta. Está totalmente equipada y es realmente cómoda. Ideal para pasar varios días fuera de casa. La cama es realmente espectacular, el descanso es de gran calidad. Toni fue un gran anfitrión. Nos explico con gran detalle todo el funcionamiento de la furgoneta y nos propuso rutas para poder disfrutar de la misma, cosa que hicimos sobradamente. Grata experiencia que recomendamos a los amantes del Camper y a los no iniciados para que prueben una experiencia inigualable.

October 2020

Gracias por permitirnos vivir esta experiencia! Toni ha sido un anfitrión increíble. Se ha portado de 10 con nosotras. En todo momento estuvo disponible para resolvernos cualquier duda que nos surgiera, tanto antes de viajar y durante nuestro viaje. Él siempre estuvo dispuesto a echarnos una mano tanto con la camper como con el itinerario. Nos ayudó con la ruta, tema carreteras y nos aconsejó lugares que visitar y dónde quedarnos a dormir. 

La camper tiene todas las comodidades, no echas en falta nada. Es completísima y todo funcionaba a la perfección. Sobre todo quiero destacar la comodidad de la cama. Hemos dormido mejor que en nuestra casa! 

En cuanto a la conducción, se nota que es nueva ya que va finísima. Nunca habíamos conducido nada tan grande y la verdad es que se conduce muy fácil. De nuevo, gracias Toni por hacerlo posible. Y solo nos queda recomendar encarecidamente que probéis esta experencia con Lets go Camper!


October 2020

Una experiencia espectacular en un vehículo y gracias a un propietario espectaculares. La camper es compeltamente autónoma, nueva, con un estado impecable, y muy cómoda de llevar. La relación con Toni fue genial y siempre estuvo dispuesto a ayudarnos, además de un excelente guía de la isla que no dudó en darnos las mejores recomendaciones diarias y personalizadas, adaptadas a nuestro viaje. Sin duda, más que recomendable y para repetir. 


August 2020

Toni es muy buen anfitrión, amable, explicando el funcionamiento de la furgona y aconsejando distintos planes para hacer por la isla. La furgona idónea para dos personas, cómoda, limpia y nueva. Una gran experiencia. Gracias.


August 2020

Una experiencia muy positiva en la Isla de Lanzarote. Toni y su familia muy agradables, honestos y nos ayudaron en todo lo que necesitamos. 100%recomendable. La caravana esta como nueva y es muy facil de conducir.

Owner

Toni

Member since February 2020

More than 10 rentals performed

8 renter reviews

Language
Spanish

Reply rate: 100 %

Identity checked

Number verified

Email checked

Vehicle registration verified

Technical inspection verified

Presentation
Hola soy Toni, un amante de las campers y autocaravanas desde hace más de 25 años. Mi pasión por el deporte al aire libre, en contacto con la naturaleza que nos rodea, en la Isla de Lanzarote tenemos plena libertad de disfrutar de unos paisajes increíbles y únicos en el mundo y de unas playas paradisíacas libremente, viajando en la Camper para descubrir cada rincón y disfrutar de un clima espectacular todo el año para poder practicar Padlesurf, Kitesurf, Surf, Snorkle, submarinismo senderismo, bicicleta, etc todos los días del año.

The exact address will be communicated to you when the booking is confirmed.

From
€90 per day